ALTIN
MASA

YATIRIM ŞAMPİYONU ALTINDAĞ’A ÖDÜL

24 Haziran 2026

Haberi Dinle

Altındağ’a 1 ödül daha… Medya Ankara tarafından beşincisi düzenlenen "Başkente Değer Ödülleri" sahiplerini buldu. Programda Altındağ Belediyesi ve Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki “Yatırım Belediyeciliği” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Altındağ Belediyesi’nin yatırımları ödülle taçlandı. Başkent Millet Bahçesi’nde bu yıl beşincisi düzenlenen “Başkente Değer Ödülleri” sahiplerini buldu. Ödül törenine; Birinci Dönem Cumhurbaşkanı Yardımcısı ve AK Parti Ankara Milletvekili Fuat Oktay, Mamak Kaymakamı Mehmet Nebi Kaya, Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, Ankara İl Sağlık Müdürü Ali Niyazi Kurtcebe, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Rektörü Musa Kazım Arıcan gibi iş, spor, sanat, sivil toplum ve medya dünyasından çok sayıda davetli katıldı.

BAŞKAN TİRYAKİ’YE “YATIRIM BELEDİYECİLİĞİ” ÖDÜLÜ

Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki “Yatırım Belediyeciliği” kategorisinde ödüle layık görüldü. Ödülü, Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki’yi temsilen Belediye Başkan Yardımcısı Ahu Özyakup aldı. Özyakup’a ödülü, Medya Ankara Genel Yayın Yönetmeni Bayram Polat ve Medya Ankara Genel Koordinatörü Erdem Yeşer takdim etti.

“ALTINDAĞ’DA BÜYÜK VE GÜÇLÜ BİR AİLEYİZ”

Törene ev sahipliği yapmaktan büyük mutluluk duyduklarını vurgulayan Altındağ Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahu Özyakup, “Bu ödülü hem Altındağ Belediyesi çalışanları hem de Altındağ'ın güzel insanları adına alıyorum. Biz Altındağ’da çok güzel, güçlü ve büyük bir aileyiz. Medya Ankara'ya bizleri bu ödüle layık gördükleri için teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.