ALTINDAĞLI MİNİKLERİN KARNE HEYECANI
Haberi Dinle
Altındağlı minikler karne heyecanı yaşadı. Altındağ Belediyesi kreşlerinde 2025-2026 eğitim-öğretim dönemi sonra erdi.
Altındağlı minikler ilk karne sevincini doyasıya yaşadı. Altındağ Belediyesi’ne bağlı olarak hizmet veren Ali Ersoy, Aydınlıkevler, Güneşevler, Kuzey Ankara ve Zehra Sena Gültekin Kreşlerinde eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte minik öğrenciler karnelerine kavuştu. İlk kez karne alan miniklerin mutluluğuna aileleri de ortak oldu. Karnelerini alan minik öğrencilerin mutluluğu görülmeye değerdi.
“YENİ KREŞLERİN AÇILIŞINI YAPACAĞIZ İNŞALLAH…”
İlk kez karne heyecanı yaşayan Altındağlı minikleri tebrik eden Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki, “Okul öncesi eğitim çocuklarımızın gelişimleri için büyük önem arz ediyor. Belediye olarak, çocuklarımızın en iyi şartlarda eğitim almaları için var gücümüzle çalışıyoruz. Okulların açılmasıyla birlikte yeni kreşlerin de açılışını yapacağız inşallah…” dedi.
Başkan Tiryaki, “Belediyemize bağlı kreşlerde eğitim öğretim gören minik yavrularımız ilk kez karne aldı. Evlatlarımızı ve onların geleceğe hazırlanmasında büyük emek sarf eden kreş öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Yavrularımızın yolu ve bahtı açık olsun…” ifadelerini kullandı.
">
">
">
">
">
">
">
">
">
">
">
">
">
">